Vi har haft en jättebra påskhelg! Den har ...

img_6502 (MMS)

Vi har haft en jättebra påskhelg! Den har varit väldigt lång! Men skön! Vi har bla hunnit med ett besök i Helsingborg Jag och Ellie, och Pernilla, Tim och Jennifer hos min moster och mina kusiner Där har vi umgåtts, lagat god mat, shoppat loss i Lödderköpinge & på Hyllinge (eller var det kanske Bjuv?!) :) och bjudits på enastående middag hos min kusin, hans tjej, deras bebis i magen och deras vovve. Sen har jag hunnit med en partykväll med några av tjejorna, som var skitkul och väldigt spontan och höll på typ HELA natten, men det var värt att vara bakis hela dagen efter för vi hade så roligt! (Som vanligt, jag hade ju inte förväntat mig nåt annat iofs.) Vi har varit hela familjen (vi 3) i Ekornahult och ätit underbar påskmat med mamma, pappa, julia och min morbror & hans fru. Jag, Kim och Ellie har spenderat några timmar på Ikea och fått lite inspiration och planerat lite nya inköp. Vi har grillat och bjudit Björn, Ida & Amalia på middag och drinkafton. Jag, Ellie, Pernilla och Tim har kollat på när Anthon spelat fotbollsmatch på Rosenlund och halvt frusit ihjäl. Vi har svullat pizza på kollektivet i Taberg. Jag & Pernilla har haft Desperate-maraton och myskväll! Imån väntas jobb så nu ska jag sova. Hoppas ni allesammans också haft en trevlig påskhelg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback