Tisdag.



Jag har varit hemma med Ellie idag. Både jag och hon har varit lite halvdåliga. Hon är dålig i magen och förkyld och äter typ ingenting. Hörde att det går magsjuka på dagisen runt omkring här så det kanske är en släng av det hon fått.. Vi får bli hemma imån också och hoppas på att hon är piggare på torsdag!

Vi har myst i sängen nästan hela dagen. Vi orkade oss upp på eftermiddagen och lagade lite middag och bakade chokladbollar. Ellie hjälpte till och hon var så duktig, men inte ens chokladbollar lockade henne. Då måste man vara dålig!! 











(Provade att göra miracel-riset jag köpte från LCHFbutiken.se. Utan socker och utan kolhydrater. Helt okej det med faktiskt! Gott när man inte orkar göra någat annat avancerat.)


Ellie busade själv en liten stund medans jag körde ett pass på crosstrainern och lite styrketräning efteråt. Men hon ville gärna vara nära mig så hon fick sitta på crosstrainern medans jag tränade och då var hon nöjd. Jag höll henne till och med i famnen en stund, hon tyckte det var skitkul, och jag tyckte det var skitjobbigt! haha.. Sen satt hon på min mage och klättrade på mig när jag körde situps. Min lilla maskot! :)





Efter det så tog vi en lång dusch tillsammans. Mysigt! Efter när Kim kommit hem ikväll så åkte jag till Taberg och solade på Trim med Pernilla. Måste ju underhålla brännan nu när sommaren närmar sig! Och sen blev det massa tjöt med henne och sen när jag kom hem fastnade jag här vid datan. Ska passa på att krypa ner i sängen nu strax.

Sov Gott Allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback