Tisdag.

Oj vad mycket man hinner med när man tvingas gå upp vid sju på sin lediga dag! :) Jag & Ellie hann med att städa lite och tvätta och fixa direkt på morgonen. Sen åt vi en smarrig frukost. Efter det åkte vi ut till Ekornahult och tillbringade mestadelen av dagen där. Vi började med att tvätta och städa min bil. Alltid kul att göra det när man köpt ny bil! Och det är så smidigt att göra det i pappas tvätthall för allt fins ju där! Ellie var så duktig och hjälpte till och hon tvättade tillochmed verkstan både här och där! haha..

Sen passade mamma & Julia Ellie en stund medans jag hjälpte pappa med lite grejor. Ska fixa lite på hans hemsida så vi hade genomgång av det..

Efter det fick jag vila en stund i soffan medans mamma & Julia tog med Ellie ut på promenad. De var och kollade på både hästarna och kossorna. Ellie älskar det! :) Sen gjorde mamma middag och så käkade vi och innan vi åkte hem gick vi ut och lekte en stund. Vi hoppade studsmatta och gungade och solen tittade fram en stund. Härligt!

Det är så skönt att vara i Ekornahult. Dagarna känns så långa och fria när man är där. Och sen skadar det ju inte att man får lite extra underhållning till Ellie också! :)

Här kommer några bilder på min lilla hjälpreda! :)







Och såhär fin blev min pärla! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tisdag?

2012-04-23 @ 23:43:20
Postat av: Johanna

Oj!! Måndag såklart! Haha.. Jag är lite virrig ibland!! :)

2012-04-25 @ 09:58:23
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback