Min bil gick sönder i måndags så den fick ...

img_8384 (MMS)

Min bil gick sönder i måndags så den fick bli hämtad och lämnad in på service. Den var fortfarande inte färdig idag så efter jobbet fick jag åka till Nybergs och hämta ut en hyrbil. Jag fick en superfin Volvo V60 som nästan är helt ny. Hur härlig som helst att köra! Jag får ha den  gratis tills tisdag om inte min bil blir färdig. Hoppas det dröjer! Haha.. Då kan jag ju glida runt i ny bil hela helgen. Fast det va en jobbig grej med den. Det är eco-drive på den så varje gång man bromsar så bilen stannar så stängs den av, och när man släpper bromsen så startar den igen automatiskt och börjar rulla. Första gången den gjorde de trodde jag det var nåt fel på den! Haha.. Då tänkte jag att nu har min hyrbil gått sönder redan innan jag hunnit ut från Nybergs! Haha.. Men det ska väl vara bra för miljön antar jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback