Jordgubbar med grädde är namnam! Det komme...

img_8601 (MMS)

Jordgubbar med grädde är namnam! Det kommer det bli mycket av i år!! Jag ligger och kollar på min lilla prinsessa när hon sover. Hon är så otroligt fin och jag är så lycklig som har henne. Hon är verkligen mitt allt! Jag vaknade nyss upp ut en av de värsta mardrömmarna jag haft i hela mitt liv! Fy fan vad hemskt det var! Det kändes så otroligt verkligt! Jag skrek och tårarna bara rann och känslan jag hade var så hemsk! Det handlade om Ellie och en olycka och det låter töntig att återberätta här, men det var verkligen hemskt! Utan detaljer och med risk att va långdragen kan jag berätta kort vad den handlade om. Kim och ellie åkte iväg på en moped/motorcykel och Ellie satt i en cykelstol bak. Jag, mamma och pappa står och tittar på och Kim ska styla lite, men får sladd och flyger baklänges in i skogen och ner för en slänt. Redan då börjar jag skrika för Ellie är mindre än hon är nu och hon åker först i kraschen. Vi springer mot dem och när han kommer uppkörandes ser all bra ut men Ellie är medvetslös. När vi kollar närmre har någonting kapat av hennes huvud vid halsen och när jag spänner loss henne ur stolen ramlar huvudet nästan av. Hon ser så ledsen ut och det rinner blod ut munnen och halsen och överallt. Jag skriker att de ska ringa ambulans samtidigt som jag lägger henne på marken och försöker komma ihåg vad man ska göra vid en sån här olycka och hur hon ska ligga för hon håller på att kvävas av allt blod i munnen. Huvudet sitter endast fast i halsen med en tunn blodåder. Jag sa precis påbörja hlr när jag vaknar upp ur drömmen. Kroppen tvingade mig nog att vakna på nåt konstigt sätt.. Och tur var väl det!! Jag skrek på Kim när jag vaknade och ville ha lite tröst och sympati, men han blev bara arg för att jag väckte honom mitt i natten. Inte den reaktionen jag va ute efter!! Karlar. Hoppas jag kan sova snart och att den obehagliga känslan försvunnit i morgon. Förhoppningsvis så har den det för dagen efter en mardröm brukar den kännnas rätt löjlig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback