Jag och Ellie har varit hemma idag också. ...

img_5509 (MMS)

Jag och Ellie har varit hemma idag också. Hon är piggare så imån får det bli dagis för hennes del och jobb för min del! Kände att hon var lite väl gnällig och rastlös innan så vi åkte ut till mamma och Julia i Ekornahult en sväng. Julia hade också varit dålig så hon var hemma från skolan. Där ute blev det en promenad och lite utelek och sen gjorde vi en smaskig middag också. När vi åkte hem igen vid 16-tiden var både hon och jag supertrötta eftersom vi vaknat redan vid 6-tiden och sen inte sovit mer så jag fick kämpa för att hålla henne vaken. Vi lekte lite utanför och sen gick vi in och mös och lekte lite och bakade lchf-kokosbollar. Ellie däckade vid 18.30 och det var skönt för då blev kvällen väldigt lång och lugn och skön! Jag grillade lite buffalowings och smaskade i mig och sen kom Pernilla förbi på lite kaffe, kokosbollar och massa tjöt. Senare nu ikväll kom Ida ner och vi satt och tjötade tills klockan blev läggdags. Och nu ligger jag i sängen och ska sova så Godnatt Gott Folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback