Jag har en vän som jag älskar otroligt myc...

img_7609 (MMS)

Jag har en vän som jag älskar otroligt mycket! Jag kan verkligen prata med henne om allt och vi förstår varandra så jäkla bra och det är lätt som en plätt att vara sig själv med henne! Hon är alltid glad och snäll och bryr sig om alla andra och hon har alla bra egenskaper som en människa ska ha. Jag skulle kunna räkna upp dem här, men listan skulle bli så lång så jag skulle inte orka de.. Vad jag vill säga är att du är underbar Pilutta! Tack för att du står ut med mig & mitt tjat och tack för att jag får stå ut med dig! Haha.. Utan dig vore jag halv!! Love you forever! <3


Kommentarer
Postat av: pernilla

Du vet att du är den med stort B (bäst)för mig med,du fattar inte hur mycket det du skrev värmde mitt hjärta,något son jag verkligen behöver nu <3

2012-04-10 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback