Ja, vi lever. Och ja, vi mår bra! Haha. Ha...

img_3261 (MMS)

Ja, vi lever. Och ja, vi mår bra! Haha. Har haft fullt upp de senaste dagarna. Mycket som hänt och mycket som har behövts funderas på! Idag har jag och Ellie varit hemma och haft mys. Vi har städat hela lägenheten, tvättat, lekt och tagit det lugnt. Och ringt några viktiga samtal och så tog vi en härlig långpromenad. En kall sådan, men det var skönt! I helgen har vi också haft fullbokat, kan ju dra lite kort vad vi gjort så ni hänger med.. :) I fredags kväll var jag på Modevisning/Tjejkväll på Hoks Herrgård med mamma, Jossan och Pernilla och efter det åkte jag och Pernilla in till stan och gjorde Jönköping osäkert. I lördags var det ganska lugnt på dagen, sen var jag, Kim och mina föräldrar ute på Soya och käkade och efter det gick vi på "Pang på Pensionatet" på Konserthuset. Ellie var hos sin farmor. Jäklar vad jag skrattade! Lite buskis sådär! :) Det var riktigt roligt! Köpte biljetterna redan i november (Kim fick det i födelsedagspresent av mig) så vi hade riktigt bra platser också! Sara och Jimmy var där också så efteråt åkte jag & Sara ner på stan en sväng. Mycket trevligt! :) Igår fixade vi lite med bilen. Bytte till sommardäck, tvättade och städade ur den och så syndade jag och käkade på McDonalds Riktigt gott var det! Sen storhandlade vi på Maxi. 2000 spänn gick hela kalaset på och det tog nog fan nästan två timmar! Haha.. Tror jag ska börja handla på nätet istället. Har rekat lite på handla24.se och jag är faktiskt lite sugen. På kvällen var vi i Ekornahult och käkade middag och var ute lite och lekte och sen däckade jag med Ellie i sängen när jag skull natta henne. Antar att de 8 timmar jag sovit på hela helgen inte räckte!.. Var svintrött igårkväll! Nu ligger jag med en övertrött Ellie som fortfarande är vaken i sängen och hopps att hon somnar snart. Hon ska till dagis imån och jag ska jobba så hon är uppe på riktigt mycket övertid just nu.. Ha det så bra allesammans så hörs vi snart igen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback