Idag provade jag att laga mirakelnudlarna ...

img_7044 (MMS)

Idag provade jag att laga mirakelnudlarna från lchfbutiken.se. De var helt okej när jag blandade dem med köttfärssås, annars luktade de lite konstigt. Lite fiskigt. Och jag hade lite svårt att äta dem till en början för konsistensen är lite segare än vanliga nudlar och jag kunde inte sluta tänka på att de såg och kändes som långa vita maskar. Typ mask-i-magen-maskar Haha.. Men annars var de helt okej. Jag har inte saknat pasta så mycket ändå, men det är kul att ha nåt smidigt att äta ibland. Och kul att de finns bra alternativ om man vill bjuda på middag eller liknande. Sen kostar de ju lite, men helt klart värt det något gång då och då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback