Idag har jag och Ellie umgåtts med min sys...

img_9494 (MMS)

Idag har jag och Ellie umgåtts med min syster hela långa dagen! :) Hon kom hit i morse och våldgästade mig och Ellie redan innan vi gått upp ur sängen! Så mysigt! Hon kom här med sin stora mage, jättefin och jättefräsch är hon!! :) Vi käkade frukost och sen åkte vi in till A6 en sväng. Jag skulle inte köpa något, men hittade två par byxor som jag köpte och blev supernöjd med! Jossan hittade också byxor! Och bebiskläder till den lille i magen! Sen hittade jag en vårjacka i garderoben som jag köpte för ganska längesen men aldrig använt som hon fick låna. Den passade henne och magen perfekt! Efter A6 åkte vi ut till Ekornahult och så fikade vi lite och väntade på att Julia skulle komma hem från skolan. När hon kom åkte vi in till McDonalds och träffade Sara & Alice och sen åkt vi vidare till Stadsparken. Där matade vi fåglarna med färska frallor och busade i lekparken och så gick vi en promenad och kollade på djuren. Och så avslutade vi med glass. Sen däckade Ellie i bilen på vägen hem och då var klockan fem och så har hon sovit sen dess. Hon har varit lite halvpigg hela helgen och ätit dåligt och inte velat sova ordentligt så hon var helt slut nu ikväll. Får väl se hur natten blir.. Kanske får VABa imån.. Hon hade feberkramper i fredags också igen.. :/ De kom när hon var vaken denna gången. Skitläskigt! Vad mer har hänt idag..  Jo, jag hann med att handla också ikväll, och så hann jag med en joggingrunda. Härligt var det! Och så har jag städat efter grillkvällen och förfesten vi hade här i lördags. För det orkade jag inte igår!! Och haft telefondejt med Pilutta och kvällsdejt med Ida. Så denna dagen känns som att den har varit väldigt lång!! Nu ska jag sova så jag orkar med livet. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback