Idag har jag jobbat och Ellie vatt på dagi...

img_0852 (MMS)

Idag har jag jobbat och Ellie vatt på dagis. Det gick bra att lämna henne, hon grät ingenting! :) Därmot var jag väldigt trött och seg på jobbet idag. Skönt att det redan är fredag imorgon! När jag hämtade Ellie så ville hon inte följa med hem! Det tog ett tag innan vi kom därifrån! Hon skull tvätta händerna typ 3 gånger, titta på kort på alla fröknarna och säga deras namn och visa massa andra saker. Härligt att hon trivs! :) När vi kom hem gjorde vi mat. Eller jag gjorde mat och Ellie satt på bänken och tittade på. Hon älskar att sitta där och titta, och helst vill hon hjälpa till att hälla och hacka lite också! Jag åt spenat med crème fraîche och stekta bacon. Det var smaskigt! Ellie fick potatisbullar till Sen kom Pernilla, Tim och My förbi på lite fika. När de åkte hem var Ellie jättetrött så vi gjorde oss iordning för sängen och sen mös vi ner oss och kollade på en film. Sen tog denna dagen slut typ. Tiden går så himla fort! Skönt som sagt att det är helg snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback