Det går framåt! Sakta men säkert!! 3,4 kg ...

img_0654 (MMS)

Det går framåt! Sakta men säkert!! 3,4 kg kvar sen har jag nått mitt mål. Då har jag gått ner 20 kg. Helt jävla sjukt igentligen om man tänker efter. Och det bästa är att jag har mått så bra hela tiden! Jag har slitit och kämpat med träning och mat och allting, men jag har ändå alltid mått bra. Sen är det vissa saker som hänt som är privata som jag inte tar upp här, som säkert också har hjälpt till att påverka lite att jag gått ner, men det har ju bara varit positivt i de negativa! :) Jag är iallafall glad och stolt över mig själv! Har sagt i många år att jag skulle behöva gå ner 10-15 kilo men det är bara nåt jag sagt. Har aldrig tagit tag i det innan.. Förräns nu! Och jag har aldrig mått bättre heller! Det finns dock en nackdel, det är att nästan alla mina kläder är för stora.. :/ och då har jag inte lite kläder!! Men jag får väl se det positiva i det också, jag behöver köpa en helt ny garderob!! Haha..


Kommentarer
Postat av: Linda

Wow! Grymt bra jobbat! Hoppas på att själv lyckas men är jäkligt svag för alla fika-frestelser.. :)

2012-04-15 @ 22:56:08
URL: http://lindisenshem.blogspot.se
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en före och en efter bild!

2012-04-15 @ 23:28:12
Postat av: Pernilla

Du är så duktig och allra bäst :) GRATTIS

2012-04-16 @ 12:05:15
Postat av: Anonym

Du är så duktig och allra bäst :) GRATTIS

2012-04-16 @ 12:05:59
Postat av: Johanna

Tack Linda! Det är bara att ge sig fan på att man ska klara det så gör man det!! :) Men du har ju ingen brådska, du är ju nästan nyförlöst! :)



Före och efterbilder kommer. Dock inte så smickrande, men de bjuder jag på! :P



Tack Pilutta! <3

2012-04-17 @ 20:11:04
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback