Sen var vi hos Frida och Lucas en sväng ti...

img_5000 (MMS)

Sen var vi hos Frida och Lucas en sväng tillsammans med Sara och Alice Vi tajmade in det så perfekt så att alla tre barnen sov ungefär samtidigt. Det var skönt att sitta och prata lite bara vi tre. Det var riktigt längesen! Tänk att vi tre som växt upp tillsammans hela livet och varit vänner i 25 år fick barn så nära inpå varandra. Det är jättemysigt och jätteskoj!!  ::)) Vi tog en cykeltur också jag och Ellie. Till Taberg. Hon satt så snällt där bak och diggade och kollade på alla bilarna och bussarna och lastbilarna vi mötte. Hon tycker det är jättespännande att cykla. Jag svettas ihjäl för jag hade på mig alldeles för mycket kläder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback