Sen blev det film och mys i tvsoffan! Vi k...

img_2935 (MMS)

Sen blev det film och mys i tvsoffan! Vi kollade på The Hurt Locker. En krigsfilm som var lite halvseg och lite lång men väldigt bra! Ellie var jättetrött och somnade i min famn i soffan. För att hon inte skulle bli så varm av att ligga på mig så bäddade jag på golvet åt henne och la ner henne där. Kim somnade också så när filmen var slut gick jag upp med lite disk, fixade lite med tvätten och plockade undan lite. När jag kom ner igen så hittade jag Ellie i denna ställningen under bordet! Haha.. Jag kunde inte låta bli att skratta. Så söt är hon pluttan min! Nu ligger hon jämte mig här i sängen och sover så gott. Jag ska mysa ner mig också och hoppas på att jag kan sova. Lite svårt eftersom jag är rädd att hon ska bli dålig igen. Men tur att jag har henne nära så jag vaknar ju förhoppningsvis då. Vill inte ens tänka på vad som kunde hänt igår om hon legat i sin säng och vi varit nere i tvrummet när hon började krampa och kräkas. Helt ensam. För det gjorde hon flera gånger. Kräktes alltså. Usch! Och hon lät inte särskilt mycket heller så vi hade ju inte hört henne.. Det kan ju gå illa! Jag stannar hemma från jobbet imån också, så då ska vi göra något kul jag och Elliepluttan. Godnatt allesammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback