När vi åkte från sjukhuset så somnade Elli...

img_1347 (MMS)

När vi åkte från sjukhuset så somnade Ellie i bilen nästan direkt. Jag passade på att köra förbi McDonalds och köpa lite mat. Det var smaskigt! Sen åkte vi hem och visade ner oss i sängen och så har vi mest myst hela dagen. Jag har varit så trött idag och helt slut! Det tar på krafterna när sånt här händer! När Kim kom hem lagade jag lite mat, potatisgratäng, kassler, champinjoner och gräddsås. Det var utsökt, men tyvärr fick jag äta själv för Kim däckade i sängen. Han var också jättetrött idag! Han var ju med på sjukhuset inatt och sen åkte han hem jättesent och så upp och jobbade hela dagen. Och till råga på allt så höll han på att köra på 3 älgar på vägen hem inatt! Tur att det gick bra! Men han blev nog lite chockad av det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback