När halva dagen gått på jobbet idag åkte j...

img_9293 (MMS)

När halva dagen gått på jobbet idag åkte jag, Yvonne och Daniel upp till Elmia där de var Park- & Golf mässa. Det var trevligt och vi gick runt och tittade på alla saker och käkade en massa godis! :) Det var också Walker SM där uppe idag. Och imån och på torsdag. Det är en prisutdelning varje dag i tre olika klasser. Dam, herr och återförsäljare. Och sen den som har allra bäst tid på torsdag blir Svensk Mästare 2011. En titel som jag satsar på att ta hem. Och det går bra än sålänge. Jag vann idag med överlägset bästa tiden! 13 s bättre än bästa killen, och det är bra när man annars jämför med hundradelar! Får se hur långt det räcker bara, det är två dagars tävlingar kvar. Och alla duktiga som kör kommer på torsdag vet jag.. Men jag är iallafall nöjd över min prestation, två felfria snabba varv! Frågan är bara om det räcker till em första plats och en resa till USA?! 1:an får nämligen en resa till USA och Walker VM 2012, en likadan resa som den jag vann sist. Det hade varit riktigt riktigt häftigt att få åka dit igen! Jag håller tummar och tår för att det ska gå vägen! Och om inte får jag åka dit igen på torsdag eftermiddag och visa vart skåpet ska stå! ::))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kommer ta hem det, du är ju super duper duktig <3/love you

2011-09-21 @ 10:37:13
Postat av: Johanna

Tack! <3

2011-09-21 @ 23:29:32
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback