MYSPYS PÅ HÖG NIVÅ!

Vill passa på och säga STORT GRATTIS till FRIDA & TOMMY som förra veckan fick tillökning i familjen! De fick en liten Lucas. Så Ellie fick ytterligare en syssling! :)

Idag när jag var hos Sara så passade jag på att hälsa på en snabbis. Och han var det sötaste jag sett på länge! Så liten, verkligen mini mini, och helt perfekt. En liten underbar prins.

Det var knappt jag vågade hålla i honom för han var så liten. Men det var sååå mysigt att gosa lite med honom!

Det gjorde ni bra vänner! ::))


En stolt pappa TOmmy tillsammans med Lucas.


En sån liten prins!


Jag myser med Lucas i knät.


Och känner på de små tossingarna.


Frida och Lucas.

Ellie somnade precis innan jag kom hem till Sara så då fick jag passa på att gosa lite ostört med lilla Alice också. Eller lilla och lilla, hon har blivit jättestor sen sist. Hon växer så det knakar. Hon fyllde 3 månader igår, tiden går så fort! Det var iallafall himla mysigt! :)


Alice, så avslappnad i soffan. :)

Hon var så söt innan Alice, hon låg i soffan och gjorde massa ljud. Hon verkligen tjatade på som bara den. Jag var tvungen att filma henne lite.. Så titta och njut av det lilla underverket! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback