Mums vad gott med pannkakor!! Särskilt om ...

img_9563 (MMS)

Mums vad gott med pannkakor!! Särskilt om man får äta dem med händerna! :) Det blev smidig kvällsmat idag. Pannkakor. Sådär nyttigt, men gott!! :) Vi åt flötmat till middag innan idag. Kim va i Gränna och hämtade Ellie och så tog han med sig mat hem. Det var också gott! Jag åt kebebtallrik! Den va från Happy Time. Lite synd var det bara att kebabköttbitarna var stora som mariekex! Har aldig sett så stora bitar kebabkött innan. Men de gick ner iallafall! Sen kollade vi på film och så åkte Kim och Ellie till Taberg en sväng och jag sov en stund och sen städade jag av lite efter förfesten igår. Det stod fortfarande burkar och grejer kvar på utemöblerna. Vi satt där ute en stund innan vi begav oss till festen igår, det var riktigt behagligt faktiskt! Nåt som inte va behagligt va att gå hem från Taberg i morse vid 6-tiden. Barfota! Det var svinkallt! Särskilt också eftersom mina underkläder var blöta efter att vi tog ett nattdopp i Åsasjön. Om ni undrar vad jag gjorde i Taberg så var jag på efterfest där. Dum som man är som inte kan åka hem och lägga sig i tid. Särskilt då som jag öppnade första cidern vid 16 igår.. Jaja. Nog om det.. Det var igår det! Nu ikväll så stekte jag iallafall pannkakor som vi åt till Gustafsson 3 tr. Den serien började på fyran idag. Med Robert Gustavsson. Den var väldigt rolig faktiskt, så de får nog bli de nya söndags-kvällsnöjet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback