Loppis, vila & party!

Igår var ju jag och mamma på loppisen uppe på Ikea vid a6. Vi hittade massa fina saker och hela bilen blev full av påsar när vi var färdiga! :) Roligt när man gör massa fynd! :)

Vi var även inne på Ikea och åt frukost, på Willys och handlade och så blev det ett stopp på Netto också. Sen körde mamma hem mig och jag plockade lite hemma, satt framför datorn en stund och sen vilade jag en stund också. Vaknade av att Jossan & Pernilla stampade in genom dörren. 6 minuter innan min klocka skulle ringa. Haha..  Vi provade kläder och sen åkte vi hem till Pernilla i Taberg.

Där duschade jag och gjorde mig iordning och så blev det lite Party. Vi var först hos Pernilla och sen åkte några av oss in till Harrys. Det var en mycket trevlig kväll! Den kan sammanfattas med dans, dans och dans! Haha.. Och lite polistjafs, slagsmål, catfight, nattpizza och svarttaxi. ::))

Tack alla mina fina vänner som hjälpte till att göra kvällen så bra! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback