Jaha, då kör vi igen. Fast värre denna gån...

img_2843 (MMS)

Jaha, då kör vi igen. Fast värre denna gången.. :/ Usch Det är inget roligt. Feberkramper. Eller vad det nu är.. Ellie har fått kramplösande och syrgas och tagit massa blodprover. Lilla lilla stumpan! Det går inte ens beskriva hur hjälplös man känner sig när man inte kan göra något alls. När man försöker vara lugn men tårarna bara rinner och rinner och man hinner tänka värsta tänkbara scenariot 520 gånger och man ber till Gud fast man inte ens tror på Gud!  Märkligt. Otäck känsla! Vägen in till sjukhuset var nog det värsta jag vatt med om. Tiden gick såååå sakta! Vi åkte med egen bil, Kim körde, för vi kände att de gick fortast. Och här inne fick vi hjälp direkt. De är så hjälpsamma och trevliga allhopa på Barnakuten! Vi ligger kvar jag och Ellie. Nu sover hon i sängen jämte mig här, uppkopplad med massa sladdar, och jag ska med försöka göra det.. Hur de nu ska gå?! Jag vill bara ligga och titta på henne och gosa med henne hela natten. Min lilla älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Älskade ni <3 tänker på dig och lilla stumpan :)

2011-09-27 @ 10:53:27
Postat av: Malin

Nej inte igen! Lilla Ellie! Fy vad otäckt =( Tänker på er! Kram!

2011-09-27 @ 20:19:08
Postat av: Faster

Åhh lilla Ellie som jag tänker på dig! Ta hand om er nu <3

2011-09-27 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback