Jag promenerade bort till jeanette i morse...

img_3450 (MMS)

Jag promenerade bort till jeanette i morse. Det var jättehärligt väder ute och det tog bara ca 20 minuter att gå. Hittade en del fina saker på klädbytardagen i Bankeryd faktiskt. Tyvärr så var det väldigt mycket folk och man var tvungen att vara jävligt snabb för att få tag på de fina kläderna, men jag hittade en del fint ändå. Och lite leksaker o sådär. Efter det åkte vi förbi systemet, Apoteket och babyproffsen innan vi åkte hem. Hämtade Ellie hos Kim på verkstan och så åkte vi till Pernilla. Där stannade vi hela dagen och på kvällen åkte jag, Ellie, Pernilla och Tim hem till Sara och Alice som var själva hemma. Även Frida och Lucas var där en stund. Vi umgicks lite och tjötade och kollade på tv. Killarna va ute på stan och svirade nu ikväll så jag och Ellie följde med Pernilla hem igen sen och lagade lite god mat. Potatisgratäng med kantarell- och ostgratinerad kassler. Det var mumsfilibabba! :) Ellie somnade så gott i Tims säng innan maten och eftersom Kim ändå inte va hemma så bestämde vi oss för att sova över i Taberg och jag och Pernilla tog varsin cider till maten. Tänkte att Kim skulle få sova ut ordentligt imån. Schysst va?! :) Men jag fick ett sms innan från honom där han skrev att han saknade oss och ville att vi skulle komma hem och att han inte kunde sova utan oss hemma. Gulligt av honom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback