Igår var en bra dag på jobbet. Jag va på j...

img_6759 (MMS)

Igår var en bra dag på jobbet. Jag va på jättebra humör och solen sken och det var underbart höstväder och det var inte alls jobbigt att åka dit! :) Efter jobbet åkte jag till A6 en snabbis och så va jag och köpte present till min bror Johnny som fyller år på söndag. Köpte ihop med min syster, och jag är usel på att välja, så vi fick konferera över telefon och mms så det blev ett bra val. Lite stressad va jag också för jag va inne i affären efter stängning och det var typ bara jag kvar där inne. Men det gick bra till slut och jag är nöjd över vår present. Alltid svårt att köper present till någon som i te önskar sig någonting alls.. Sen hämtade jag Ellie i Taberg hos Kim och så åkte vi hem och busade massa. Hon va jättetrött så vi la oss i sängen och drack välling och kollade på idol. Hon somnade runt åtta redan lilla pluttan! Kim kom hem efter idol och hade köpt med sig mat som vi åt i soffan framfö tvn. Vi kollade på filmen "My best friends girl" som gick på fyran, den va riktigt bra faktiskt! Ellie sov nästan hela natten (va vaken lite runt 5) och hon sover fortfarande! :) jag ska strax iväg på klädbytardag i Bankeryd med Sara och höggravida Jeanette! Se om jag kan göra några fynd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback