Idag har varit en ganska seg dag. Kim åkte...

img_3914 (MMS)

Idag har varit en ganska seg dag. Kim åkte iväg och skulle köra fyrhjuling vid 11-tiden och jag och Ellie stannade hemma. Vi la oss och mös lite i sängen och somnade och sov till 14. Det var så skönt och precis vad jag behövde efter gårdagens bravader! :) när vi vaknat och gjort oss iordning lite så åkte vi ut till Ekornahult. Jag va hungrig och ville ha middag med orkade inte laga något själv. Mamma bjöd på spaghetti med köttfärssås. Och korv såklart! Kan inte äta det utan korv. Hur gott som helst! Jag och Ellie va i ladugården och kollade på kossorna o kalvarna och hämtade mjölk. Vi va inne i ladugården kanske  2 minuter, o så som vi luktade efteråt kunde man tror att vi rullat i gödselbrunnen eller nåt..  Efteråt så kom Kim och vi  gick på en promenad. Sen tillbaka till huset och satte på en film. Och så blev det en kantarellrunda på vespan också med mamma där bak. Vi hittade nog några liter kantareller iallafall! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback