Idag har det vatt en ganska skön dag på jo...

img_3244 (MMS)

Idag har det vatt en ganska skön dag på jobbet. Det är ju fredag! :) så himla härligt med helg! Fast jag bara jobbat fyra dagar. Men det tar på krafterna att börja jobba igen efter 16 månader hemma! Jobbigast är att passa tider och inte kunna göra vad man vill när man vill. Men jag kommer nog snart in i de me. Nu har jag tre dagars ledighet att se fram emot iallafall. Så skönt! Idag har Kim varit hemma med Ellie. Fast han har varit och jobbat lite iallafall.. Och Ellie har vatt med. Som vanligt. Det ska började i tid! Kanske blir de en liten rörmokare av henne! ::)) Efter jobbet gick jag en sväng på stan. Köpte några saker på Gina Tricot, och så hittade jag ganska mycket fina kläder på New Yorker också. Härligt med lite nytt i garderoben! :) Sen när jag kom hem var mamma, Julia, Jimmy och Markus här och vi satt upp borden inför Loppisen imån. Det ska bli så kul! Hoppas de kommer mycket folk! Såg när jag va på Ica i Hovslät innan att nån tagit ner min loppis lapp där.. Men de sitter fler lite här och där och så har vi ju haft en annons i Jp också så lite borde de spridit sig iallafall! Har du i get för dig imån mellan 11-15 så kom föbi och säg hej och så kanske du kan göra ett fynd! Vi har allt möjligt att sälja! ::)) Sen senare ikväll så köpte vi pizza och så har jag plockat fram lite mer grejor till Loppisen, rensat ut lite skåp o sådär. Nu ligger jag nyduschad och nerbäddad i sängen och måste sova. Ska upp om 5 timmar! Hoppas ni får en trevlig helg! :) Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback