Idag efter jobbet var jag på stan en snabb...

img_5405 (MMS)

Idag efter jobbet var jag på stan en snabbis och jag köpte massa fina kläder. Blev himla nöjd över min snabbshopping! :) sen åkte jag till Habo och hämtade en bilbarnstol som jag köpt. En begagnad. Kan va bra att ha två så även Kim kan köra och lämna och hämta Ellie, så jag slipper göra det varje gång. Satte in den i Kims bil nu ikväll ifall han och Ellie ska iväg impn när jag jobbar. Det är ju fredag imån, så då är Kim pappaledig. Ellie har varit lite piggare idag. Det hade gått bra hela dagen idag när hon va hos sin farmor. Och nu ikväll så kändes hon inte varm, så jag tror inte hon hade någon feber. Skönt det! Hoppas hon får vara frisk nu! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på gårdagens avsnitt av bonde söker fru. Spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback