Här är min prishylla på jobbet. Inte så då...

img_2411 (MMS)

Här är min prishylla på jobbet. Inte så dåligt va?! :) För närvarande så leder jag fortfarande Walker tävlingen! Och idag hade det varit mycket folk! Hoppas hoppas ingen slår mig imån. Men då får jag åka upp imån igen och visa hur det ska gå till. Det känns som jag kan köra lite lite bättre. :) Annars idag har det varit en riktigt tråkig seg dag på jobbet! Sådana här dagar är det pest att jobba utomhus! Det har regnat hela dagen mer eller mindre och jag har varit jättetrött. Efter jobbet hämtade jag Ellie i Ekornahult och käkade middag där ute och sen åkte vi hem och mötte upp Kim. Jag åkte in till stan på bilbingo med Sara och Pernilla. Idag var det Pernillas tur att vinna! :) Roligt att nån av oss vann. Förra gången vann Sara. Så nästa gång är det min tur! :) Fast jag va nära flera gånger. Men ni vet ju vad de säger.. Nära skjuter ingen hare! Haha.. Nästa gång är sista gången för i år och eftersom jackpoten på 37000 kr inte gick idag så gör den garanterat det nästa vecka. Så en person blir ganska mycket rikare! Hoppas det är jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback