Ellie ville inte sova nu ikväll. Hon total...

img_2346 (MMS)

Ellie ville inte sova nu ikväll. Hon totalvägrade. Fast hon var jättetrött! Efter idol när jag gjorde matlådor tills imån så kom hon utdragandes med en av våra stora kuddar från sängen som nästan är lika stor som henne och la den på golvet i köket och sen la hon sig på den. Det såg ganska roligt ut.. Hon underhöll sig själv med det i säkert en kvart. Flyttade runt kudden och la sig på den och mös.. Hon vägrade sova i sängen och somnade inte förräns strax innan 23. Undra hur pigg hon kommer va imån 5.45 när vi ska gå upp?! Nu har jag fyra jobbdagar framför mig.. Tänkte skriva att jag har fyra jobbdagar att se fram emot först, men de gör jag inte. Längtar redan efter helgen! Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback