Ellie och Julia myser på köksgolvet! :) Ef...

img_0402 (MMS)

Ellie och Julia myser på köksgolvet! :) Efter mässan idag åkte jag hem till mamma och Julia i Ekornahult. Och där är jag fortfarande! Ska sova här inatt. Så slipper jag dra upp Ellie så himla tidigt imån bitti och åka först 2 mil åt fel håll och sen tre mil in till stan. Det blir smidigare. Fast det var svårt att få henne till att somna nu ikväll. Hon ville verkligen inte! Hon va jättetrött redan vid 19, så 19.30 försökte jag lägga henne. Omöjligt! Vi försökte i 1,5 timme, sen gav jag upp! Men nu orkade hon inte hålla imot längre så hon somnade nyss. Skönt det! Det ska jag också försöka göra nu. Är supermegaseg! Sov gott allesammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback