Ellie hade haft det jättebra hos mamma ida...

img_9033 (MMS)

Ellie hade haft det jättebra hos mamma idag. (trodde inget annat heller) :) Hon hade varit jättesnäll, men hon hade ätit lite dåligt. Fast det är ju inget ovanligt.. När jag kom så sprang hon fram till mig och kramade mig, puttade igen ytterdörren, sa tack och vinkade in mot mamma. Haha. Det är min sötnos det. Mammas lilla tjej! :) Mamma hade middag färdig till mig och det var helt perfekt! Så hädanefter kommer jag få middagen serverad direkt efter jobbet på tisdagar och onsdagar! Perfekt! Hihi.. Vi stannade kvar i Ekornahultt  en stund och fixade lite saker och sen åkte vi hem och busade och bara mös! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback