Efter jobbet och Elmia och prisutdelning o...

img_6481 (MMS)

Efter jobbet och Elmia och prisutdelning och grejor åkte jag och handlade. Storhandlade. Shit va grejor jag köpte, men de behövdes verkligen fyllas på i kylen! Sen skulle jag igentligen åkt på Pomp  Deluxe party (klädparty) hos en i mammagruppen, men det blev inställt. Tråkigt för jag har aldrig varit på det innan.. Istället åkte jag hem till Sara och Alice och umgicks lite med dem. Mös massa med Alice. Så himla mysigt! Hon är så otroligt söt! :) Lilla Alicepalice! :) sen va jag förbi Pernilla en snabbis innan jag åkte hem. Nu ligger jag nerbäddad i sängen! Helt otroligt! Klockan är bara 22.30! Men jag är svintrött! Jag ska sätta på gårdagens avsnitt av bonde Söker Fru nu tänkte jag. Har längtat efter det hela veckan!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback