Det gick bra att jobba idag. Jag va inte s...

img_6371 (MMS)

Det gick bra att jobba idag. Jag va inte så trött i morse som jag trodde jag skulle va faktiskt! Fast jag vaknade ungefär varje halvtimme hela natten och kollade på klockan och att Ellie vaknade 3.30 och va lite mammig. Men jag hoppade upp 5.40 och gjorde mig iordning. Ellie sov hela vägen ut till Ekornahult och hon sov även när jag lämnade henne. På jobbet var det ganska lugnt idag. Jag återförenades med min käre Walker och det var trevligt och vi umgicks hela dagen! :) Det kändes inte som jag varit borta 16 månader, utan som jag jobbat där förra veckan typ. Märklig känsla! Jag konstaterade också att en del av mina arbetsbyxor inte gick att knäppa (Oj), så nu är det träning och nyttig mat som gäller ett tag framöver! :) och så saknade jag min Ellie precis hela dagen! Förstår inte hur jag ska klara vara utan henne så mycket.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback