Borta bra men hemma bäst! :) Vi har haft e...

img_6320 (MMS)

Borta bra men hemma bäst! :) Vi har haft en underbar vecka, men det var så skönt att komma hem! Skönt att komma hem till sitt eget och bara va och veta precis var man har allting. Och Ellie tyckte det var minst lika skönt! Hon stod på trappan utanför och dansade och hoppade och "plaskade vatten" när vi kom hem. Hon var överlycklig och satte igång att leka med en gång och rev fram alla sina leksaker. Kim åkte ill verkstan och jag och Ellie packade upp våra resväskor och alla saker vi köpt. Väldigt skönt att ha det gjort! Och så har jag hunnit med att tvätta en maskin tvätt också! Jag sa innan vi åkte att jag inte skulle shoppa så mycket, men det blev en hel del shoppande iallafall! Tvålar, olivolja, kryddor, honung, klänning, parfym, ringar, scarfs och solglasögon. Värst var nog Kim på att shoppa solglasögon! Han köpte minst 6 par!! Sen så köpte jag lite sprit och cider och ouzo också. När Kim kom hem så hade han med sig pizza som vi åt framför tvn. Kollade på ettan idag (händer typ aldrig!!), det gick en film där som hette That Woman, den var väldigt bra faktiskt. Meg Ryan spelade huvudrollen och jag tycker hon är så söt. :) Nu ska jag sova, det har varit en lång dag och jag ska upp vid sju. Imorgon bli också en lång dag! :) Jag ska försöka uppdatera mer om Kreta-resan så fort jag orkar och hinner. Kanske imorgon. :) ska även försöka lägga upp lite bilder.. Sov gott allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback