Back in Track.



Imorgon börjar jag jobba. Jag har väldigt blandade känslor över det.. Dét känns skittrist att jag ska vara ifrån Ellie hela dagarna, men också skönt att komma igång och göra något och komma hemifrån lite..

Jag har nu när jag vatt hemma tänkt att när jag börjar jobba så kommer mitt liv försvinna typ. Jag kommer inte har tid med någonting och jag kommer inte orka göra någonting. Det har känts som att jag måste passa på och göra saker inna för sen kommer det inte bli av. Det stämmer inte. Jag vet. JAg kommer säkert vara mer trött och vilja vara hemma mer, men mitt liv kommer ju inte gå under precis..

O så ska jag bara jobba tis-fre, i 3 månader. Sen går jag hem igen i 3-4 månader. Det känns bra! En liten mjukstart! ::))

Vi har haft turen att kunna lösa barnvakt för Ellie utan att hon ska behöva börja på dagis. Det känns väldigt skönt! Hon ska vara hos min mamma tisdagar & onsdagar och hos Kims mamma torsdagar och på fredagar så är Kim hemma med henne. Enda nackdelen är att jag får gå upp svintidigt och köra henne ut till Ekornahult 2 dagar i veckan.. Men men. De löser sig!

När jag väl börjat jobba kommer det nog kännas jättebra! Det jag saknat mest förutom mina goa härliga arbetskamrater är min Walker, så imorgon får det nog bli en svängom på honom! ::)) Sen tycker jag det ska bli jättekul att börja jobba i kapellet igen, att assistera på begravningar. Det är något jag verkligen tycker om att göra.

Så Wish me Luck! Höres tomorrow! Ska försöka sova nu strax så jag orkar upp 5.30. ::))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback