Vi i ligger i sängen och kollar på MTV. (G...

img_6603 (MMS)

Vi i ligger i sängen och kollar på MTV. (Gud vad de såg stökigt ut på kortet med alla sladdarna!) Ellie älskar MTV! Hon älskar musik! Hon är jättegosig idag och vill kramas och mysa hela tiden. Jag är hemma från jobbet eftersom både hon och jag är sjuka. Jäkla förkylning! Jag har ont i huvudet, bihålorna och halsen och är allmänt seg. Ellie snorar och hostar och är allmänt seg hon också. Dumma hosta. Tycker så synd om henne när hon får sina hostattacker! Hon hostar tills hon kräks. Stackaren. Men det är väl bra att slemmet kommer upp antar jag.. Någon som vet om man ska vaba eller sjukskriva sig när både jag och Ellie är sjuka? Vaba va? Jag är ju ändå hemma med ett sjukt barn.. Så krångligt det där.


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch, dessa himlans förkylnings tider. Både Elliot o Albin är förkylda.

Jag skulle absolut vabba. Måste vara de va!? :)



Krya på er.

// Therese

2011-10-18 @ 13:16:06
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, det är många som är förkylda nu. Inget roligt alls! Men det är nog vabba man får göra!



Hoppas ni också kryar på er snart! Kram

2011-10-18 @ 23:13:32
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback