Tidaholmstripp.

Ellie har fortsatt hosta hela natten och är allmänt slö och hängig och snorig. Tror att flera av hennes kindtänder håller på att komma upp nu också! Och så varar hon från ögonen, vet inte om de ha rmed frökylningen att göra eller om hon håller på att få nån ögoninflammation.. Allt på samma gång! 
Och jag har känt mig lite sådär idag också faktiskt. Börjar få lite ont i halsen.. Bara de inte bli värre eller att jag får halsfluss nu igen.. De hade ju varit perfekt nu till helgen när vi ska på Ladies Night. Eller inte! Ska strax gå o lägga mig och hoppas att jag vaknar pigg och frisk imån bitti! Dricker äppelscidervinäger och käkar vitaminer för fullt för att slippa bli sjuk! :)

Vi hade inget planerat alls idag och jag ville inte bara sitta hemma så det blev en tripp till min syster Josefine & hennes Robban i Tidaholm. De har redan varit sjuka så Jossan trodde inte de va någon fara att vi kom fast vi va lite halvsega..

Vi har haft en jättetrevlig dag! Jossan hade bakat bullar när vi kom och gjort lunch så det var ett bra välkömnande! :) Sen gick vi ut och gick en sväng och plockade granris som vi satte i Jossans blömlådor. Ellie tittade lite på hästarna i hagen bredvid Jossans hus och sen somnade hon i vagnen när vi gick. Hon hade sina nya kläder jag fyndade på Gekås förra veckan på sig. 149:- för jacka och termobyxor. Svinbilligt jue! De var jättefina både jackan och byxorna.

Vi gick in och kollade lite på tv och sen lagade Jossan lasagne som vi åt. Det var supergott! Vi kollade lite mer på tv och lekte och busade och sen var dcet dags för oss att åka hemåt. Ellie var jättetrött igen och somnade så skönt i bilen.

Dessvärre vaknade hon när vi kom hem och sen dess har hon domderat runt som bara den här hemma! Hon somnade inne hos Kim i sängen alldeles nyss. Alldeles för sent!´

Här kommer några bilder från dagen:














































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback