Sunny Sunday.

Det var roligt att vara med och kolla på Kim när han tävlade i Quadcross. Det var ju ett tag sedan sist! Då var jag höggravid och var tvungen att springa på toa stup i kvarten och ta en powenap i bilen var tredje timme! ::))

Ellie tyckte också att det var roligt och hon kollade på crossarna och fyrhjulingarna när de körde förbi och skrattade. Hon sprang runt överallt och ingenstans och jag fick verkligen hålla koll på henne hela tiden! DEt enda hon inte tyckte var roligt var när Kim kom fram i crosskläder och crosshjälmen på huvudet, då blev hon livrädd lilla stumpan! Hon tittade även konstigt på alla andra också när de gick runt med stora hjälmar på huvudet! Inte så lätt att veta varför de såg ut som aliens! :)



Resan gick också bra, det tog ju några timmar att köra. Dit så sov hon nästan hela tiden! VI åkte vid 6 hemifrån. Men sen så sov hon där 2,5 timme så på hemvägen höll hon sig vaken nästan hela vägen! Vi stannade och käkade en underbart god pizza i Mellerud! Och de var supertrevliga på den pizzerian vi var på! Sen så körde jag och Kim låg där bak och sov så då lyssnade jag och Ellie på massa barnsånger och sjöng med och gjorde rörelser till. Bilarna vi körde om och de som körde om oss tittade lite konstigt på mig, men lite får man ju bjuda på! :)

På vägen hem stannade vi också till hos min syster Josefine utanför Tidaholm. De har fått det så fint i sitt lilla torp nu. De är så duktiga hon och hennes sambo Robban! Vi kollade på Gustavsson 3 tr. där innan vi åkte vidare hemåt. Vi var hemma ganska sent så¨det blev att hoppa i sängen direkt efter vi lastat av och plockat in och packat upp allt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback