Satt och bläddrade lite i de här tidningar...

img_1842 (MMS)

Satt och bläddrade lite i de här tidningarna nyss. Norska tidningar som jag fått låna av min syster. (För typ ett år sedan.. Förlåt syrran att jag glömt lämna tillbaka dem.) Älskar att titta i dem! Det finns så otroligt mycket fint att titta på och hur mycket inspiration som helst att hämta! Särskilt om man gillar chabby chic, fransk lantstil och lantlig stil över huvudtaget. Åhhh, jag vill så gärna ha ett hus att inreda. Längtar så efter den dagen vi hittar vårt hus!! Under tiden så får jag fortsätta överrösa vår lägenhet med saker och samla på mig massa fint tills den dagen kommer. Drömma kan man ju alltid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback