Pomp De Lux



Förra veckan var jag med Bea på öppet hus med Pomp De Lux kläder nere på Knuten i Norrahammar. Har varit så nyfiken på deras kläder för det är många som talar så bra om dem så kände att jag verkligen vill se dem live. De har bara funnits i Sverige i nåt år, annars är det ett danskt företag. Skulle gått på ett Party hos Emma i min föräldragrupp för ett tag sedan, men tyvärr så blev det inställt pga sjukdom.

Men så fick vi ju se kläderna nu iallafall. Och tur var det för de säljs bara 10 veckor om våren och 10 veckor om hösten och detta var 8:e veckan så det var ju lite sista chansen. De hade såå mycket fina kläder! Jag hade velat köpa dem allihop, men tyvärr så tillåter ju inte plånboken det riktigt.. Inte Kim heller! haha..

Jag köpte en mysig byxdress till Ellie. Så himla mjuk och gosig var den! Jag hämtade kläderna redan i fredags förra veckan så idag fick Ellie prova och hon trivdes verkligen i sin "onepiece". :) Myspys!
Köpte även en jättesöt jeanskjol till henne i ballongmodell och dragkedja bak. Det är den som hänger på ställningen till höger om mig på bilden! :)

Vill ni besöka deras hemsida så är adressen: www.pompdelux.se













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback