Nu somnade min ängel så gott! Hon va trött...

img_5464 (MMS)

Nu somnade min ängel så gott! Hon va trött nu. Först ville hon inte sova, fast hon va jättetrött och klättrade runt och sprang bort till dörren och ville gå ut i köket, men när jag öppnade dörren vill hon inte gå ut. Hon kom och drog mig i handen och ville jag skulle följa med. Jag orkade inte först, trodde hon bara ville leka, men när jag tillslut gjorde det så drog hon med mig till toadörren. Då fattade jag vad hon ville och kollade blöjan och alldeles riktigt så hade hon bajsat! Inte konstigt att hon inte ville sova då! Hon är så duktig och smart som säjer till när hon vill något. Vi bytte blöja och gick tillbaka till sängen och så somnade hon direkt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback