Myspys.

Idag åkte jag & Ellie, Petra & Hugo in till Ikea en sväng och shoppade loss. Myspys för det var längesen jag träffade min Petrisch nu! :) Jag skulle igentligen inte handlat något. Men jag börjar fundera på om inte jag är ha-galen, eller shopoholic eller nåt.. Notan slutade på 750:-.

Men jag är nöjd över vad jag hittade ändå. Köpte massa ljus och mass fina ljusa kuddar till sofforna i tvrummet.

Det är sådär smidigt att gå med Ellie på Ikea i den här åldern. Hon vill helst inte sitta i vagnen, eller hon vill inte sitta still överhuvudtaget.. Sen vill hon bara springa runt och titta på allt.. Men vi köpte det vi skulle och vi kom ut som vi skulle! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback