Mormorsmys.

När vi åkte från Ryhov så köpte vi fika som vi mumsade i oss påväg ut till Ekornahult till Ellies mormor. Sen spenderades resten av dagen där ute. Vi gick en långpromenad till skogen och plockade mossa. Påväg hem somnade Ellie och sov sedan i vagnen i två timmar! Då passade jag på att låna min symaskin som jag fått av mamma men som mamma lånat av mig eftersom hennes är sönder. Och så sydde jag några fina saker som jag blev riktigt nöjd med! Jag ska ge bort dem, så bilder kommer senare, när uppdraget är slutfört! :) Sen vaknade Ellie och vi käkade middag och sen blev det lite bus innan vi gick ut en sväng till. Det har ju varit riktigt skönt väder ute idag! Vi hjälpte mamma köra lite skräp och hämta ved med fyrhjulingen innan det var dags för oss att åka hem. Så summa summarum hade vi en supertrevlig eftermiddag i Ekornahult, som vanligt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback