LADIES NIGHT 2011



Hela dagen var jättebra! Jag och Ellie började dagen med massa mys och sen var vi och handlade lite och så körde jag ut henne till Ekornahult. Hon fick vara hos mamma några timmar eftersom Kim var på crosstävling.

Jag körde förbi Taberg och hämtade upp Kusin Hanna och så åkte vi hem till mig och duschade och gjorde oss iordning. Strax efter 14 kom Tesan och hennes mamma och hämtade oss och så åkte vi vidare in till Sofies salong inne i stan där vi skulle fördrinka lite. Vi köpte med oss pizza också som vi svullade i oss när vi kom dit! :)

Där var Pernilla och Sofie som hade blivit sminkade av en kille och de var sååå snygga! VI fixade håret och sen slöt de flesat andra tjejerna upp runt 15.30-16.00. Vi umgicks och tjattrade lite och drack en och annan cider och drink innan det var dags att åka in till Kinnarps Arena där vi skulle möta upp de sista tjejerna 17.30.

Väl inne så minglade vi lite (besökte toa x antal gånger) och hade det trevligt och sen var det välkomstdrink och så satte vi oss till bords. Där blev det middag och cider och lite allt möjligt och dessert och sen var det dags för showen att börja vid 21. Och det var så bra! Killarna var ju helt fantastisk och publiken likaså! Vilken känsla det måste vara att stå där på scenen när det är flera tusen kvinnor i publiken som är där för att underhållas och verkligen blir underhållna! Brolle var lika snygg som han alltid varit! :) haha.. Och även Järvheden var en liten läckerbit! Det trodde jag inte! :)

Showen slutade strax innan 23 och då begav vi oss ner mot stan för lite efterfest. Ladies Nights efterfest hölls på Karlsson Salonger, och det var hur mycket folk som helst där! Helt sjukt! Vi tänkte hoppa att gå in och istället gå bort till Harrys, men det var ju minst lika mycket folk där! Så vi traskade tillbaka till Karlssons och så höll vi till på övervåningen mestadelen av kvällen. DÄr var det inte lika mycket folk! Fast det fanns heller inget dansgolv, och jag som var så sugen på att dansa! Vi försökte oss på dansgolvet en gång, men det var så trångt så det var inget roligt alls!

Artisterna från Ladies Nigt hade en egen Vip-Avdelning där på övervåningen, och där höll de sig typ hela kvällen så dem fick man inte träffa heller. Bara titta på dem lite på håll. Fast det var ganska kul det också! Haha.. Men dåligt att det är efterfest med Ladies Night gänget och så får man på vippen precis se dem under hela kvällen. Men men. En av dem var iallafall och dansade lite på dansgolvet. Anders Timell. Han hade fullt upp med en ung (väldigt ung!) blondin hela kvällen! Ooopps! :)

Vi var kvar till stängning och sen drog jag och Hanna på efterfest. Och spelade Guitar Hero! Vi var väl hemma runt 5-tiden och då somnade jag så gott i Kims famn i vår säng mätt och go i magen efter en stor korv på shell på vägen hem! Haha.. Nattamat är aldrig fel!! :)

Tack alla mina fina tjejor för detta årets Ladies Night. Det blir svårt att slå denna kvällen nästa år!! ::))

BILDERNA FRÅN KVÄLLEN LIGGER PÅ FACEBOOK. DU HITTAR DEM HÄR! :)


Jag och min fina fina vän Sara! <3

Kommentarer
Postat av: sara

<3 <3

2011-10-25 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback