Kvällen spenderades med tjejmys och varma ...

img_3109 (MMS)

Kvällen spenderades med tjejmys och varma mackor uppe hos Ida och Amalia tillsammans med Frida. Och även Pernilla som dök upp lite senare. Killarna fick hålla till nere hos oss. Killmys! Haha.. Ellie var jättetrött och somnade ganska tidigt, men hon vaknade lagom till jag skulle gå hem och Kim åka in till stan en sväng. Så nu ligger jag och Ellie och myser i sängen. Jag tror jag ska kolla på veckans avsnitt av Bonde Söker Fru. Missade det i onsdags. Ellie är jättehostig och har varit det några nätter nu så hon vaknar hela tiden till och från och vill gärna ligga och kramas och gosa. Hon är ganska förkyld också och täppt i näsan så hon har lite svårt för att sova. Jobbigt för henne när hon inte kan komma till ro. Och jobbigt för både oss och henne som vaknar av hennes hostningar och gnäll.. Hoppas det blir bättre snart. Skönt att det är helg iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback