Jag skrev precis ett jättelångt inlägg här...

img_3545 (MMS)

Jag skrev precis ett jättelångt inlägg här, men de försvann och jag blev riktigt riktigt sur! Så nu skriver jag bara lite kortfattat.. Jag har varit på bytardag inne i stan idag! I John Bauer skolans matsal. Valde mellan stab och Flahult som också hade bytardag idag, men de fick bli stan. Och det var bra för jag gjorde massa fynd! Pernilla hämtade upp mig och så mötte vi upp Sara och Frida där inne. Det fanns mängder med saker och det var inte alls mycket folk! Tråkigt för de som sålde, för det blev massa saker kvar. Men bra för oss som va där och handlade! :) Det fanns allt möjligt att köpa och jag hade inga problem att proppa en hel kasse full med saker. Jag köpte en jättefin vinterjacka till Ellie från polarn o pyret, ett höst/vår set med jacka och byxor från Everest, en jättefin väst med fleece i, tröjor, toppar, bodys, tshirts, byxor, jeans, tights, klänningar, böcker, leksaker, mössor och vantar. Allt för bara 586;-. Efter det så åkte jag och Pernilla till Sofies salong där Pernilla agerade frisör och färgade mitt hår. Och mitt löshår som jag ska sätta i på måndag! :) hon va riktigt duktig och jag är mycket imponerad av resultatet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback