Ikväll har jag varit med Pernilla på Livin...

img_6442 (MMS)

Ikväll har jag varit med Pernilla på Living and Room - party. Herregud vad mycket fina grejor det fanns! Skulle kunna handla för åtskilliga tusenlappar, men som tur var så gjorde jag inte det! Haha.. Kim hade nog inte blivit glad då! :) Hittade en jättefin lykta som jag verkligen ville köpa, men tyvärr var den slut. Så typiskt. Men jag köpte de fina husen som är på bilden. Samlar liksom lite på olika sådana, tycker de är så fina och det är så mysigt att tända ljus i dem!! Tänkte att jag köper dem till mig själv i julklapp. Liksom allt annat jag handlat den senaste tiden! Jäklar vad med julklappar jag köpt till mig själv! Haha.. Men de känns lite bättre om jag kan skylla på nåt, annars känns det som jag handlar så mycket! :) Jag och Pernilla ska ha ett party den 24 november, då får jag nog handla lite till. Nya julklappar! Haha.. Hittade jättefina ljusstakar som jag vill ha! Eller som jag måste ha rättare sagt! I julklapp! ::))


Kommentarer
Postat av: Petra

Fina:) Tokfia:::;)))))

2011-10-28 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback