Idag efter jobbet åkte jag upp till A6 och...

img_8067 (MMS)

Idag efter jobbet åkte jag upp till A6 och skulle lämna tillbaka mina skor som gått sönder. Mina svarta pumps jag köpte till Sofies bröllop. Klacken hade gått av inne i skon på nåt konstig sätt! Skitsurt för det var verkligen ett par skor som jag gillade! Letade efter svarta pumps skitlänge, och när jag äntligen hittade domma så är det så tråkigt att de gått sönder! Och så fanns det inga nya i rätt storlek! :/ Men jag hittad ett par andra jättefina skor tillslut. När jag letat typ en timme. Men de var snygga och de var sköna så jag är nöjd! Och så köpte jag två par vinterskor till Ellie. Det behövde hon nu! Bild kommer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback