Haha! Kollade igenom min telefon lite och ...

img_3978 (MMS)

Haha! Kollade igenom min telefon lite och hittade den här bilden på Kim. Fråga mig inte vad han gör för jag vet inte! :P Idag har vatt en mörk, blöt och kall dag på jobbet.. Jag har mest suttit på gräsklipparn och samlat löv.. Sen slutade jag tidigare för att åka till BVC med Ellie. Va där igår också, men idag träffade jag läkaren. Hon har fått några slags utslag.  Vid munnen, örat, på fötterna och på händerna. Läkarn trodde det var nåt som hette fot-hand-mun-blåsor. Även kallat höstblåsor. Det såg bättre ut idag så vi ska bara låta det va och så trodde läkarn att det skulle försvinna inom en vecka! Sen åkte jag och hämtade nya fjädrar till vår bil som gått sönder. Det är mycket nu, allt på en gång.. :/ Sen åkte jag och Ellie hem och busade och mös massa och så städade vi och dammsög och dammade och gjorde fint här hemma. Fattar inte varför jag gör det varje torsdag, för på fredags är Kim hemma med Ellie och när jag kommer hem efter jobbet impn så syns det knappt att jag städat och så är det bara att börja om igen.. Men det är skönt när det är fint! Ellie va trött och däckade redan vid åtta och när Kim kom hem strax innan nio åkte jag till Pernilla en sväng. Vi tittade på veckans premiäravsnitt av både Desperate & Greys. Härligt att det börjat igen! Surt bara att det är absolut sista säsongen av Desperate.. Iallafall kom jag hem nyss och har gjort matlåda, skickat in lite uppgifter till fsk, flätat håret och nu ligger jag i sängen och ska sova. Härligt med fredag imån! Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback