Ellie är så söt. Hon sover i våran säng oc...

img_3071 (MMS)

Ellie är så söt. Hon sover i våran säng och har gjort det de senaste veckorna. Ända sedan hon fick sina kramper har hon gjort det. Det är mysigt. Hon vill ligga så nära som möjligt och gosa in sig och kramas. Jag tycker det är jättemysigt och sover jättebra. Har inga problem alls att ha henne så nära! :) På tal om kramperna så har vi fått tid för ett EEG nu. Nästa tisdag ska vi göra det. Får se hur bra det kommer gå, hon ska sova när vi gör det. Och då vill de att jag ska väcka henne vid 4 på morgonen och sen hålla henne vaken tills vi ska göra det vid 11.15. Lycka till till mig säger jag bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback