Tre Neros, Tre Neros, Ahaha... :)

Idag har jag & Ellie städat och tvättat. Som vanligt på måndagar när jag är mammaledig! :)

Sara & Alice tittade förbi en snabbis på förmiddagen.











Sen gick vi ut på en promenad i det fina vädret jag & Ellie. Det var jätteskönt, inget novemberväder precis! Jag tog på mig en alldeles för varm jacka så jag höll på att svettas ihjäl. :)



Efter promenaden kom Frida och Lucas hit en sväng. Vi drack kaffe och tjötade lite och catchade up. Det var riktigt trevligt, träffar ju Frida så sällan nu för tiden..























När de åkte hem så fortsatte vi städa på nedervåningen och sne har vi bara busat och myst och tagit det lugnt. Ellie tog ett långt bad medans jag fixade lite med tvätten och sen mös vi ner oss i sängen och tittade på tv en timme innan hon somnade.

Kim kom precis hem och jag ska åka till Pernilla och hämta två mattor jag ska ta över och kolla in hennes nya kök. Det har hänt grejor där kan jag lova! ::))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback