Osminkad och ocensurerad. Det bjuder jag p...

img_2392 (MMS)

Osminkad och ocensurerad. Det bjuder jag på. Haha.. Sen ägnade vi några timmar åt att ta ur mitt löshår. Fyyy faaan vad ont det gjorde. Jag säger bara de! Det känds som att allt mitt hår drogs bort! Jag är alldeles öm i hela huvudet och det är nog en av de värsta smärtorna jag vatt med om. Faktiskt! Vi använde nåt gelmedel som Sofie köpt, men de löste ju knappt upp limmet så vi fick slita och dra för att få bort håret. Sjukt ont gjorde det! Och jag tror aldrig jag har varit såhär tunnhårig förut som jag är nu! En del slingor fick dras bort så hårt så mitt eget hår följde med det också. 125 slingor tog vi bort. Det är många! Men vill man vara fin får man lida pin antar jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback